Sponsoring i lokowanie stanowią ważne narzędzia w promocji marki lub produktu. Odróżniają się od reklamy przede wszystkim silnym związkiem z programem, co wpływa bezpośrednio na przekaz handlowy, który jest bardziej zauważalny, a jednocześnie mniej inwazyjny.

Sponsoring wykorzystywany jest przede wszystkim do budowy świadomości i wizerunku marki.
Lokowanie może być wykorzystane do zaprezentowania unikatowych cech produktu oraz do podniesienia jego prestiżu.

Oferujemy możliwość sponsorowania prognozy pogody, programów sportowych, kulturalnych, rozrywkowych i gospodarczych, a także sponsoring rzeczowy do konkursów emitowanych na naszej antenie. Udział sponsora w finansowaniu audycji, a także zakres i formy jego wskazania są każdorazowo negocjowane i określane w umowach sponsorskich. Poprzez współfinansowanie ciekawych dla odbiorców programów, sponsor otrzymuje możliwość emisji billboardu sponsorskiego.

Sponsorom oferujemy emisje billboardów sponsorskich (z nazwą i logo sponsora oraz wskazaniem jednego produktu lub znaku towarowego) bezpośrednio przed i po sponsorowanym programie oraz przy zwiastunach programu i na stronie internetowej.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą sponsoringową!